onsdag den 4. december 2013

Sidste undervisningsdag

29. november

Det var sidste undervisningsdag, jeg skulle have matematik og fysik/kemi. I matematik skulle vi spille, det matematikspil, som jeg selv havde lavet. Det var populært, selvom spørgsmålene var på dansk. Derudover skulle eleverne svare på et spørgeskema, det synes de var svært, men de fik chokolade, fordi det var sidste gang, jeg havde dem, så det gik. Efter det havde jeg 2 mellemtimer, hvor jeg gjorde klar til fysik/kemi. Eleverne var ikke særlig motiverede i fysik/kemi, de ville hellere have fri, men vi kom da igennem lektionen. Efter det havde jeg slut evaluering med min lærer, hvor jeg fik at vide jeg havde bestået praktikken J Imens jeg var på skolen havde rengøringspersonalet og pedellerne pyntet op til jul på lærerværelset, det var rigtig fint og meget hyggeligt.



Efter skole sad vi på nettet og kiggede inden vi gik hjem for at slappe af. Vi hyggede os med at se film hele aften, så det var stille og roligt.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar