onsdag den 4. december 2013

Undervisning og trøje tryg

28. november

Jeg skulle gå tidligt, for jeg skulle have den sidste fysik/kemi time, med det andet hold, jeg havde. Da jeg skulle til at ud af døren hang følgende seddel fra Birgitte.


Da Birgitte dagen forinden havde glemt de pensler, vi skulle lave trøjer med. Jeg fik hentet penslerne og stillet op til fysik/kemi, inden eleverne mødte. Det var lidt trist, at jeg snart var færdig med at være i praktik, men det var også meget rart. Efter jeg havde undervist, delte jeg spørgeskemaer ud til lærerne, som jeg skal bruge til mit professionsprojekt. Efter jeg havde gjort det fik jeg også lavet et matematikspil, som jeg skulle bruge til undervisningen om fredagen. Det tog nogle timer. Da jeg var færdig med det gik jeg hjem, for at tegne det tryg af, som jeg skulle lave på min t-shirt. Dette gør man ved at tegne det på bagepapir. Jeg kunne dog ikke finde ud af, hvordan, man fik det over på t-shirten. Det fortalte Birgitte, da hun kom hjem, at man bare skulle lægge bagepapiret på t-shirten og tegne oveni på bagepapiret. Det blev desværre ikke tydeligt nok. Så jeg måtte starte forfra, det blev fint. Da jeg så begyndte at male på t-shirten, blev det ikke tydeligt nok, så jeg vaskede det af og besluttede, at lave det når jeg kommer hjem.

Lige da Birgitte kom hjem, var der nordlys og vi fik taget billeder uden problemer. Så nu har vi lært at indstille kameraet.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar