fredag den 25. oktober 2013

Fridag torsdag d. 24. oktober

For første gang siden jeg kom, har jeg både haft mulighed for og kunnet sove længe, så det benyttede jeg muligheden til. Jeg havde godt hørt, det havde blæst om natten, det havde også vækket mig, men derfor var det stadig et helt fantastisk og forbløffende syn, da jeg kiggede ud af vinduet. Isbjergene i vandet havde rykket sig, der var nogle der så helt anderledes ud og der var nogle nye, der var dukket op, jeg har lagt et billede ind, fra vores hus, måske man kan se forskellen.

Derefter gik vi en tur ned i byen og besøgte fire steder, hvor man kunne købe tøj og tingeltangel. Jeg benyttede da også lige chancen for, at købe en lille julemand, nu der kun er 2 mdr. til juleaften og jeg er i julemanden by eller feriested, alt efter hvem man spørger.

Herefter fik vi handlet ind og resten af min dag gik med at lærer lidt grønlandsk og slappe af. Efter aftensmaden gik vi op, for at fodre Sarah hunde, da hende og hendes kæreste ikke var hjemme. Der var temmelig koldt udenfor, så vi var godt klædt på:


4 kommentarer:

  1. Øhhm, Michelle, du er godt klar over at der har sneget sig en Busse-bøh-mand ind på det sidste billede :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lidt et farligt billede :) Jeg var også lidt bekymret for, hvad folk på gaden tænkte :)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet