tirsdag den 5. november 2013

Åbent hus og koncert

Fredag d. 1. november.
Eleverne skulle udstille alt det de havde lavet i matematik ugen. Her var der åbent hus for hele byen, så alle kunne komme og kigge, hvad eleverne havde lavet. Der var en del plancher med forskellige ting, der var lanterne og så var der (perspektiv)tegninger af et hus. Her er et par billeder fra åbent hus.

Derudover fik jeg også givet kage til lærerne og Birgitte var rigtig dygtig til at pynte dem, så det synes jeg da også lige i skal se:

Efter skole gik jeg hjem i seng, fordi jeg havde pådraget mig en forkølelse. Kl. 22 kom Birgitte så og spurgte om vi ikke skulle gå i hallen til koncert. Så jeg måtte hoppe i tøjet og så af sted. Da vi kom der op, var musikken ikke startet endnu. Da musikken startede skyndte de alle sig op på dansegulvet. Det endte med alle unge og gamle holdt i hånden og så var der en der dansede rundt i midten, se billede nedenfor.


Efter folk havde danset lidt, kom den grønlandske sanger og spillede og det lød rigtig godt, så det hyggede vi os med.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar