torsdag den 21. november 2013

Projektarbejde med eleverne og hygge med Birgitte

15. november
Om fredagen har jeg matematik og fysik/kemi. I fysik/kemi havde jeg valgt, at eleverne i forrige lektion selv skulle bestemme, hvilket forsøg de ville arbejde med, inden for emnet katalysator. Det var en succes, pigerne valgte at de skulle bage boller, hvor de anvendte kiwi som katalysator, hvilket de hyggede sig med. Drengen skulle lave noget, som de selv betegnede som buum J Det vil så sige, at de skulle lave noget, hvor det bruser over kanten, på den beholder de laver det i, hvilket de synes var sejt. Så det var afgjort en lektion, jeg vil kalde succesfuld. Efter skole gik Birgitte og jeg på indkøb, vi fik købt chips og dip, så vi rigtig kunne hygge om aften. Derefter gik vi i butik 70, som solgte tøj, sko og smykker. Dette var rigtig hyggeligt og jeg fik da også købt et par øreringe med rensdyr. Det var godt nok meningen, vi skulle købe en trøje, til at lave tryg på, men ingen af os kunne bestemme os, så vi valgte at vente lidt med at købe den. Efter det gik vi hjem, her er et billede fra hjemturen:


Hjemme lavede mad og hyggede os med at se standup, jeg broderede og Birgitte syede futter i sælskind. Det var en rigtig hyggelig og afslappende aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar