tirsdag den 12. november 2013

Skole og maling

11. november
Jeg skulle møde kl. 10 og det var meget koldt udenfor, så jeg havde masser af tøj på. Da jeg så er næsten nede ved skolen, ringer min mobil. Hvilken er ret svær at få fat i, når jeg har lagt den i bukselommen, og taget ski tøj udover, så den når jeg ikke. Da jeg kommer ned på skolen, får jeg ringet tilbage, da var min lærer, der fortæller mine 2 timer er aflyst, da han har været nødt til at gå med 8. klasse på brandstationen, da der er 10 lærer fraværende ud af ca. 36. Dermed siger han at jeg først skal have timer kl. 14. Dermed har jeg masser af tid til at gøre klar til lektionerne kl. 14 J
Efter skole går jeg hjem og får noget at spise, inden at jeg skal ned til galleriet og male. Det skal jeg kl. 19.30. Pierre, ham der har galleriet og underviseren, siger at vi skal male uden skitser og vi skal male forskellige blomster. Desuden må vi ikke rette på en streg, men skal lave penselstrøg, hvilket er noget andet, end den måde jeg plejer at male på. Dette synes jeg er meget svært, men jeg får da malet noget.(Som jeg ikke er stolt af J) Da vi alle har malet noget, er der ikke nogen der er tilfreds. Så han spørger, hvad vi så kan gøre. Det bliver til at alle rykker deres malerier i stykker og derefter sætter vi det sammen til et stort, hvilket da hjalp lidt:¨
Vi havde først lagt det på gulvet, så vi skulle have transporteret det op på bordet og limet det sammen. Det var lidt besværligt men det gik. Det var rigtig sjovt, at prøve at male, hvor man får vejledning af en, der ved hvad han snakker om.
Da vi var færdige kl 22. gik vi hjem. Der ventede os det smukkeste syn, der var nordlys. Det var rigtig smukt og meget grønt. Vi kæmpede med at få taget nogle billeder, men det lykkedes, vi fik taget nogle, nedenfor er et billede, så kan i vurdere om i ikke også synes det er smukt.

Efter at have kæmpet med kameraet næsten 1 time, var vi blevet kolde, så vi besluttede os for at vi måtte have fået nok billeder, det vil sige 5 billeder, der er fine. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar