fredag den 29. november 2013

Strømafbrydelse, farvel til 2 klasser og udskæring

25. november
Dagen startede med en rigtig smuk udsigt, det kan kun gøre en i godt humør, at rulle gardinerne fra heroppe:
Jeg skulle starte med at undervise i matematik, det gik udmærket og vi var godt i gang med undervisning. Da strømmen i hele byen pludselig gik, derfor måtte vi afbryde undervisningen, indtil den kom tilbage igen. Det gjorde den heldigvis efter ca. 30 minutter. Det var eleverne lidt kede af, de havde lige håbet på, at de kunne få en fridag. Så mindede min praktiklærer dem lige om, at de ville blive kede af det om aften, hvis de ingen strøm havde, for så ville de ikke have varme i huset og heller ikke mulighed for at lave mad og lade mobiler op.
Derefter var det sidste gang, jeg skulle have biologi heroppe, hvilket både var dejligt og da også lidt trist. Det var dejligt at tænke på, at nu havde jeg gennemført det forløb, jeg gerne ville prøve og det havde været rigtig spændende. Da jeg på grund af sprogbarrieren, har været nødt til at tænke undervisning, der har været meget praktisk orienteret. Hvilket egentlig gik rimelig godt. Derudover skulle jeg også, have et af mine fysik/kemi hold for sidste gang, nogle af dem havde lidt svært ved at forstå, at de ikke skulle have mig igen, men de synes det var godt, at jeg var ved at uddanne mig til lærer J  Efter skole kunne jeg lige nå hjem og få noget at spise, inden at jeg skulle ned til Pierre og male. Vi skulle dog ikke male i dag, men derimod udskærer i linoleum, som vi så gangen efter skal trykke. Det var rigtig spændende, men det var også svært at tegne det op, man ville skærer ud, men jeg synes selv, at det jeg nåede at lave blev rimelig godt.¨



Efter at have været nede ved Pierre, var det på tide, at komme hjem i seng, så jeg kunne være frisk til tirsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar