søndag den 24. november 2013

Observation og udskæring af sæl

22. november
Jeg havde selv undervisning fra 9-10, hvilket gik fint. Elverne skulle afslutte deres projekt i EDB. Jeg synes de havde opnået udmærket kendskab til, at kunne anvende et matematikprogram. Efter det skulle jeg observere Sarah undervise i den klasse, jeg også har. Det var rigtig spændende at se, hvordan hun taklede eleverne. Efter observationstimen gik jeg hjem, for at slappe lidt af. Jeg havde stadig ikke fået hvilede helt ud, efter ikke at have sovet natten mellem onsdag og torsdag. Efter jeg havde fået hvilet, kom jeg i gang med at gøre klar til at skrive den opgave, som jeg skal aflevere for at kunne bestå min praktik. Det brugte jeg hele eftermiddagen på. Efter aftensmaden gik jeg så i gang med at klippe og skærer med et barberblad, de 18 dele som jeg skulle bruge til luffer. Det tog lang tid og jeg skar mig kun engang,(Camilla det begyndte ikke at blødeJ) men der gik ikke hul, så det var heldigt. Jeg var lige ved at miste tålmodigheden men jeg fik mig da taget sammen og lavet det hele. Jeg synes selv, det blev et fint nok resultat, i forhold til jeg aldrig har prøvet det før.


Efter det så jeg film med Birgitte og gik i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar