fredag den 1. november 2013

Lanterner, møder og fodbold

30. oktober
Igen var jeg i sløjd for at hjælpe eleverne med at lave lanterne, fordi jeg synes det var så hyggeligt. Jeg ville dog også se noget andet så jeg gik også i håndarbejde, hvor eleverne skulle lave siderne til deres lanterne i glanspapir. Dette skulle de ud fra nogle udregninger omkring areal, højde og bredde, samt de skulle lave en stjerne ud fra at de havde nogle vinkler og mål på en trekant. Dette var også rigtig hyggeligt og her fik eleverne mulighed for at bruge nogle matematik færdigheder. Efter skole havde jeg møde med mine praktik lærer, så nu er jeg ved at have styr på mit undervisningsforløb, så nu bliver det bare spændende at komme i gang med at undervise i næste uge.
Derefter sad jeg bare på skolen indtil kl. 18 hvor jeg skulle til fodbold træning for første gang. Heroppe varer fodbold træning to timer, den første time gik med træningsøvelser hvor man hele tiden var i bevægelse og styrketræning, dette var temmelig hårdt, men jeg er efterhånden ved at komme en smule i form af at være her. Den sidste time gik med at spille kamp, hvilket var super sjovt. Jeg havde helt glemt hvor sjovt det er at spille fodbold J På vej hjem fra fodbold fulgtes jeg med min praktiklærer Sarah som vidste mig en ny vej hjem, hvor jeg ikke skal op af trapperne så det afgjort et af dagens højdepunkter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar