tirsdag den 12. november 2013

Planlægning, afslapning og snakke med familien

10. november
Jeg startede dagen med at få helt styr på den undervisning, jeg skulle stå for mandag, hvilket jeg ikke manglede så meget for. Derefter slappede jeg af med at se nissebanden og brodere, da jeg først kom i seng kl. 05 og ikke kunne sove mere kl. 10.

Kl. 15 grønlandsk tid, som er 4 timer bagefter i forhold til dansk tid, havde jeg aftalt jeg skulle skype med familien som var ude ved mormor til Mortens aften. Det var virkelig hyggeligt, og min moster Jane, synes det var mærkeligt, men blev meget forbavset, da hun hørte, at jeg var oppe at hjælpe julemanden, med at sortere hans breve J Efter at have snakket med dem og Mads, gik jeg hjem og vi fik lavet mad. Inden vi skulle op til Sarah og Morten og se Broen, samt få brownie og is, hvilket var super lækkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar