fredag den 29. november 2013

Snakke med en hund og planlægning på skolen

24. november
Birgitte og jeg havde aftalt vi skulle følges ad ned til skolen. Jeg skulle have printet en masse ud til mandagens undervisning, så det var rarest at få gjort søndag. Da vi kom ud af døren blev vi løbet i møde af en meget kælen hund(hvalp), da det kun er hvalpe der er løse heroppe. Nedenfor er et par billeder af mig og hunden.
Den var meget kælen og ville rigtig gerne snakke og det ville jeg da også gerne J
Efter vi havde snakket med hunden gik vi mod skolen, der var et fantastisk vejr, så vi tog et par billeder af den smukke 
Vi tog også et billede af et hundespand.

Nede på skolen fik jeg ordnet alt det til min undervisning. Derefter gik vi hjem og fik noget at spise. Inden vi besøgte Sarah og Morten, for at se det sidste afsnit af Broen, hvilket var en dyb skuffelse, da det ikke rigtig var en afslutning. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar