tirsdag den 5. november 2013

Fødselsdag

2. november
Dagen startede med at Birgitte havde købt ind uden jeg viste det, så vi kunne få frisk franskbrød, varm kakao og flødeskum, og hun havde da også købt en gave, to søde nisser, så det var jo en perfekt start på min fødselsdag. Derefter gik vi ned for at besøge Karen, som er en ældre dame hvor Birgitte syger, sælskinds futter. På vejen derned tog vi da lige et billede af isen i det fine solskinsvejr J

Oppe ved Karen syede Birgitte sine futter og jeg kiggede i Karens bøger om Grønland og så hendes nationaldragt. Jeg begyndte også på at lave noget af et rensdyr horn. Efter at jeg havde besøgt Karen gik jeg op på skolen for at snakke med mor, far, Camilla og Mads. Så det var bare super skønt.
Til aften havde jeg fået lov at bestemme hvad vi skulle have, så vi fik nachoes, tortillas med kødfyld og til dessert fik vi pandekager med is, så helt afgjort et rigtig fødselsdags måltid. Nedenfor er et billede af da vi sad og spiste J


Da vi havde hygget en del aften skrev min praktik lærer at jeg skulle kigge ud, så var der en fødselsdags gave på himmelen. Der var nordlys og det var virkelig flot, i forhold til første gang vi så det. Vi skyndte os op til Sarah for at få hendes kæreste til at hjælpe os med at indstille kameraet og det fik han også gjort, men først da nordlyset var væk. Næste gang det kommer, er vi klar til at tage et godt billede. De havde også købt en gave, her fik jeg en julestjerne til at hænge i vinduet, denne her skulle være speciel for Grønland. Efter vi havde snakket med dem gik vi hjem og sluttede min fødselsdag af med at se Sherk, men den faldt jeg i søvn til, så Birgitte så den selv.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar