torsdag den 21. november 2013

Gudstjeneste, planlægning og sælskind

17. november
Vi startede med at gå ned til kirken, her er et par billeder fra gå turen

Gudstjenesten startede kl. 10 og vi var der lige lidt før, der var flere i kirke end jeg havde regnet med, når byen ikke er større. Det var meget sjovt at opleve en grønlandsk gudstjeneste, men opbygning af gudstjenesten minder meget om en dansk. Dog var der ikke nadver. Salmerne var også oversat til grønlandsk og jeg gjorde mit, for at prøve at synge med, men det var meget svært. Efter gudstjeneste var det meningen vi ville på cafe, men den havde lukket. Så i stedet gik vi op på skolen, hvor vi tog lidt billeder:
Her fik jeg også snakket med mor, far og Camilla som satte mig på opgave med at sy sælskindsluffer til dem. Efter det var jeg hjemme for at planlægge min undervisning, til den kommende uge.
Om aften gik vi op til Sarah og Morten for at se broen, her fik jeg også købt sælskind ind, så jeg kunne komme til at sy luffer, det begyndte jeg dog ikke på søndag aften, da vi kom sent hjem, for jeg havde tegnet mønster op til at sy lufferne.

Her er et billede af sælskindet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar