søndag den 24. november 2013

Tidligt op og forældrekonsultationer

21. november
Da jeg ikke var på skolen onsdag, var jeg nødt til, at være nede på skolen 7.10 for at kunne nå at printe ud og stille op i fysik/kemi. Det var lidt trælst, da jeg stort set ikke havde sovet hele natten, fordi det lød som om, der var nogen, der løb over vores bro hen til huset og rykkede i døren. Det var dog bare vinden. Det blæste nemlig så meget, at den havde fået skraldespanden til at banke ind mod muren og gennem ventilationen på badeværelset, havde vinden fået døren ud til badeværelset til at klapre. Da jeg kom ned på skolen, var skolen helt mørk, der var kun kommet en lærer inden mig, så kunne jeg lige føle hvor tidligt det var. Jeg nåede da heldigvis at få printet ud og stillet op i fysik/kemi lokalet. Efter timen havde jeg lige tre timer, inden jeg skulle være med til forældrekonsultation. Forældrekonsultationen var rigtig spændende at deltage i, men jeg blev overrasket over, hvor få forældre der kunne snakke dansk. Det sluttede først kl. 17. Så da vi skulle forlade skolen, var der heller ikke rigtig andre tilbage på skolen. Så det var vist det man kalder en lang skole dag. Da jeg kom hjem var Birgitte heldigvis i gang med at lave mad, så det var rigtig lækkert. Så jeg satte mig på en stol og der opdagede jeg så at jeg havde 2 forskellige strømper på, hvilket var et tegn på jeg var meget træt, for jeg havde gået rundt i strømpesokker på skolen, hele formiddagen, uden at lægge mærke til det. Så jeg tog mig lige, en lille lur inden vi skulle spise, så jeg fik lidt energi.
Efter aftensmaden gik jeg så i gang med at tegne op til sælskindsluffer. Det var lidt af en opgave for sådan et sælskind er ikke fejlfrit, så man skal først have tegnet på bagsiden hvor alle fejlene er. Her var Birgitte en stor hjælp, da hun har ravneøje for at se fejl på et sælskind J Derefter er det lidt af et puslespil at få tegnet op, hvor handskerne skal være. Det lykkedes dog til sidst, at få tegnet op til alle tre par, jeg skulle lave, så jeg kunne gå i seng med god samvittighed.
Billedet nedenfor er lidt snyd, da jeg glemte, at tage billeder af jeg tegnede op, men det er en rest, der var tilbage efter, jeg havde klippet ud.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar