mandag den 11. november 2013

Første undervisningsdag

4. november
I dag skulle jeg undervise for første gang, men først var jeg inde, at observere min praktik lærer undervise i matematik. Det var spændende at se, inden jeg selv skulle i gang. Derefter skulle jeg undervise i fysik/kemi og til sidst biologi. Undervisningen gik fint og det var godt, at komme rigtig i gang med praktikken. De fleste elever forstår dansk, når man snakker langsomt og bruger simple ord, men der er også nogen, der næsten ikke forstår noget. Men eleverne er søde til, at prøve at forstå, når jeg skal forklarer dem noget. Mens jeg var i skole, modtog jeg fødselsdagsgave fra Camilla og fødselsdags kort fra mor, far og Camilla, så det var rigtig dejligt. Camilla sendte selvfølgelig også plaster, da hun mente, det ikke kunne passe, jeg ikke er kommet til skade endnu.

Efter skole var jeg træt, så jeg besluttede, at gå hjem og se NCIS sæson 10 sammen med Birgitte, som var det jeg fik i fødselsdagsgave af Camilla, så det var dejligt at slappe af med det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar