torsdag den 21. november 2013

Observation, teammøde og ondt i maven

13. november
I dag lykkedes det jeg kom en at observere en af de grønlandske lærer undervise i matematik. Det var rigtig spændende at se forskellene på når en dansk lærer og en grønlandsk lærer underviser. Eleverne er på en helt anden måde, når det foregår på deres eget sprog. Det var også interessant, at se den måde, hun valgte at lave undervisningen på, ikke lige en måde jeg selv tror, jeg vil bruge, men rart at se nogle andre måder. Efter undervisningen valgte jeg at deltage i teammødet, for lærer på mellemstetrinnet, det var også rigtig spændende at se, hvordan de plejer at holde møder, samt hvilke ting de drøfter på møder. Efter mødet gik jeg hjem for at slappe af, for jeg havde en frygtelig mavepine, måske jeg havde spist noget, jeg ikke kunne tåle. Her så jeg nissebanden i Grønland og broderede, det er faktisk meget sjovt at se nissebanden, når man har været det sted, hvor det er blevet optaget, for så lægger man mærke til en masse ting i filmen, man ikke har set før.
Nedenfor er et par billeder af den skønne natur fra dagen:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar