torsdag den 21. november 2013

Undervisning og ondt i maven


14. november
Jeg har kun to timer om torsdagen fra 8-10, det er et drengehold i fysik/kemi. Det var en rigtig god undervisning, hvor eleverne var rigtig godt med. Efter undervisningen, gik jeg bare hjem for at se om jeg ikke kunne blive rask. Så jeg fik set nissebanden i grønland færdig, samt set et par andre film. Det var rart nok at få slappede af.
Eftersom jeg ikke lavede så meget den dag og Camilla har efterspurgt det(selvom hun ikke læser bloggen), kan i da lige få en rundvisning i det hus, vi bor i.
Her er gangen hvor man kommer ind:
Her er toilettet som lægger ved gangen:


Her er vaske gangen, hvor det er vaskemaskine og tørresnor, samt vi stiller alle vores vandflasker her. For vi køber vand heroppe, da det vand der kommer ud af hanen, er på grænsen til at være sundhedsskadeligt, fordi vandet kommet op af en sø, hvor at når de brænder af kommer røget hen over søen. Heroppe samler de nemlig alt deres affald et sted, de kalder dumpen og så sætter de ild til det hele, ikke noget med at sorterer.
Her er vores køkken, hvor der ikke er opvaskemaskine, så der kan godt samle sig en opvask engang imellem.
Et billede af stuen med et virkelig fint tv, som ikke virker/der er ikke noget signal.


Til sidst får i et billede af mit værelse. Foruden det har Birgitte også et værelse og så er der et ekstra værelse vi ikke bruger.
Lige et billede af vandet, det er så smukt:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar