fredag den 1. november 2013

Matematik uge

Den 28. oktober mødte vi eleverne for første gang. Jeg skulle stå for noget i hallen, hvor eleverne skulle kaste med nogle bolde, på den måde indsamle noget data. Derefter skulle de tegne diagrammer over deres data. Desværre var dagen ikke så struktureret, men jeg fik et rigtig positivt indtryk af eleverne. De fleste var nysgerrige og ville gerne snakke, selvom de ikke var så gode til dansk. Det var rigtig rart endelig at få lov at møde eleverne og det var dejligt at de var nysgerrige og gerne ville prøve at forstå, hvad jeg sagde.
Efter skole var jeg til et kort møde med de lærer jeg havde været i hallen med, om der var noget der skulle ændres på. Da jeg var færdig på skolen, var jeg træt, så jeg gik hjem og slappede af med at se the social network
Et billede fra dagen skal i da lige have, så i får et billede taget fra skolen om morgnen:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar