mandag den 11. november 2013

Mere undervisning og grønlandsk

5. november
Der skulle jeg undervise i matematik selv for første gang, så det var rigtig spænende. Eleverne var rigtig interesseret i hvad de skulle. Nedenfor kan i lige se et billede, som er taget på vej ned til skolen:

Efter skole skulle jeg til grønlandsk, her skulle vi læse højt for hinanden. Dette var meget svært da min tunge ikke kan bøjes i de retninger, som det kræver at tale grønlandsk. Desuden har dem jeg går til grønlandsk med, gået til grønlandsk siden august, så de er lidt mere øvede end jeg er.
Da jeg kom hjem fra grønlandsk fik vi spist aftensmad. Derefter blev vi lækker sulten så vi smuttede en tur i kiosken og fik købt noget lækkert som vi slappede af med at spise, mens vi så nevy. Det var lidt hårdt at komme i gang med at undervise, så derfor, var vi lidt trætte i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar